Bestuursondersteuner (28 uur) Gemeente Leusden
Natuurlijk kun je met jouw talenten overal aan de slag! Toch denken wij de meest interessante uitdaging voor jou te hebben. De gemeente Leusden biedt ruimte aan ambitie en talent.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, dienstverlenende bestuursondersteuner (28 uur) met een ondernemende houding. Kom jij ons team versterken?
Bestuurssecretariaat
Je komt te werken binnen ons bestuurssecretariaat, dat een onderdeel is van het team Interne zaken. Het team bestaat uit een team van vijf bestuursondersteuners, die gezamenlijk het college van Burgemeester en Wethouders, de gemeentesecretaris en de organisatiedirecteur ondersteunen. In de onderlinge taakverdeling heeft ieder van de collega’s een eigen verantwoordelijkheid binnen deze ondersteunende taken. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de vervanging van elkaar waar nodig.
Wat ga je doen?
Als bestuursondersteuner ben je verantwoordelijk voor onder meer de (administratieve) ondersteuning van de organisatiedirecteur.
Als bestuursondersteuner:
- Beheer je een drukke agenda en mailbox voor de organisatiedirecteur.
- Houd je het overzicht en weet je de juiste prioriteiten te stellen.
- Regel je afspraken en organiseer je bijeenkomsten.
- Ben je verantwoordelijk voor het organiseren van vergaderingen, voorbereiden van agenda’s, notuleren en het bewaken van actiepunten.
- Ondersteun en assisteer je bij de diverse werkzaamheden en projecten op het bestuurssecretariaat.
- Ben je verantwoordelijk voor de (huwelijks)jubilea.
- Ben je de administratieve ondersteuning van de organisatiedirecteur.
- Werk je nauw samen met je andere collega’s op het bestuurssecretariaat.
Jouw DNA: Klantgericht, sociaal en gestructureerd
Je bent een representatieve en proactieve collega. Je bent stressbestendig en kunt goed plannen en organiseren. Je werkt zelfstandig, kunt goed schakelen en behoudt makkelijk het overzicht. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar een dienstverlenende instelling, vertrouwelijkheid en integriteit een vanzelfsprekend onderdeel zijn van het werk.
Wat breng je mee
- Mbo+-werk- en -denkniveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
- Inzicht in bestuurlijke, organisatorische en functionele verhoudingen binnen de gemeente.
- Zeer vaardig met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams en PowerPoint).
- Ervaring met het werken met een zaaksysteem (bijv. Djuma) is een pre.
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden.
Gemeente Leusden als werkgever
Wij zijn een ambitieuze organisatie die de samenleving vooropstelt. We geloven in de veranderkracht van onze samenleving. Veel initiatieven komen vanuit onze inwoners en ondernemers. Wij werken mee aan initiatieven waar wij en de samenleving belang bij hebben en waar draagvlak en draagkracht is om samen resultaat neer te zetten. En dan werken wij graag mee, want we staan voor kernwaarden als vertrouwen, partnerschap, maatwerk, ruimte om te pionieren en innovatie en vernieuwing. Zelf zoeken we ook actief onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties op. Vooral bij complexe opgaven. De beste oplossingen zijn toch vooral in partnerschap te vinden.
Wij zijn een lerende organisatie en volop in beweging. We werken aan het verbeteren van de samenhang, het vergroten van meesterschap en het versterken van leiderschap.
Je komt te werken in een organisatie met korte lijnen en een informele werksfeer. Samen met 170 collega’s werk je vanuit een modern, duurzaam en gezellig kantoor: het Huis van Leusden. We willen graag dat het een plek is die mensen en ideeën samenbrengt. Ook nu we veel thuiswerken blijft dit ons motto.
Wat bieden wij: afwisseling en ontwikkeling
Een nieuwe werkplek kies je niet zomaar. Je zoekt naast een passende functie misschien meer. Je kunt bij ons rekenen op een goede werk-privé balans, uitdaging, leuke collega’s, goede begeleiding en ontwikkelingsmogelijkheden in een energieke werkomgeving. Wij bieden:
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 3.176,- (schaal 7 cao Gemeenten) op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van jouw kennis en werkervaring.
- Een Individueel Keuzebudget van 17,05% en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele werktijden.
Het eerste jaar geldt een arbeidsovereenkomst van bepaalde tijd (12 maanden), met uitzicht op een vaste functie.
Meer informatie?
Bel dan met Annebeth Oosterkamp, teammanager interne zaken, telefoonnummer 14033. Voor meer informatie over onze gemeente kun je kijken op www.leusden.nl of www.werkenbijblnp.nl/overheden/gemeente-leusden
Proces
De vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Interne kandidaten hebben hierbij voorrang. De eerste gesprekken zijn gepland in week 13 of 14.
Reageren?
Past deze functie bij jou en jij bij deze functie? Reageer direct! Je kunt tot en met 27 maart 2022 je cv en motivatie brief sturen via het sollicitatieformulier op onze website.
Acquisitie stellen wij niet op prijs!
Recente reacties op artikelen