Telefoniste-receptioniste

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, komen vaker terug. Als telefoniste/receptioniste speel je een belangrijke rol in het maken van die belangrijke eerste indruk. Jij bent immers de eerste persoon waar de klant mee te maken krijgt.

Met de veelgevraagde cursus telefoniste/receptioniste leer je alles wat je moet weten om een goede eerste indruk te maken. Daarmee ben jij straks het perfecte visitekaartje voor elk bedrijf!

Als telefoniste/receptioniste ontvang je niet alleen de klanten, maar zorg je er ook voor dat de dagelijkse gang van zaken in het bedrijf goed verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het registeren van bezoekers, het archiveren van documenten, en het verspreiden van post en memo’s.

  • Maak een goede eerste indruk
    Dat geldt voor jezelf, maar zeker ook voor het bedrijf waar je wilt werken. Met de cursus telefoniste/receptioniste weet je wat je moet doen om zowel klanten als collega’s op een goede manier te ontvangen.
     
  • Zet de eerste stap in je nieuwe carrière
    Heb je de ambitie om telefoniste/receptioniste te worden? Met het afronden van deze populaire thuisstudie kun jij straks aantonen dat je over de juiste kennis beschikt. Hiermee vergroot je de kans op een nieuwe baan!
     
  • Verbreed je kennis
    Ben je al werkzaam als telefoniste/receptioniste? Dan is deze cursus een goede aanvulling op je kennis. Haal nog meer uit je werk door de ondersteunende theorie en praktische tips.