Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Deze cursus wordt beoordeeld met een 9.6
Prijs: €1.225,00
Gratis brochure aanvragenOpleidingen worden aangeboden in samenwerking met Springest
Verandering is van alle tijden, maar de wereld verandert nu sneller dan ooit. Bedrijven moeten ‘adaptive’ of ‘agile’ zijn en producten krijgen een steeds kortere time to market. Dat heeft impact op alle afdelingen, inclusief marketing. Maar wat ís agile precies, en wat is scrum? Tijdens de training Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie leer je de essentie van agile en scrum kennen. Ook ontdek je wat de impact van agile en scrum op marketing is, en wat je er binnen jouw organisatie mee kunt.
Ben je van plan om het examen Scrum Master of Product Owner te doen? Dan is deze training Agile en Scrum een goede voorbereiding.
Programma van de training Agile en Scrum voor Marketing en Communicatie
Dag 1 College 1
- First things first: wat is het verschil tussen Agile, Lean, Kanban en Scrum?
- Wat hebben ze met elkaar te maken?
- Hoe zijn Agile, Lean, Kanban en Scrum relevant voor marketing, communicatie, sales en HRM?
College 2
- Het grote Scrum-plaatje: rollen, rituelen en artefacten
- Wat ze je niet vertellen, maar wat je wel moeten weten over Agile en Scrum
- Wat is een Sprint Review?
- En wat is een Sprint Retrospective?
Dag 2 College 3
- Aan de slag met Scrum
- Handige tools om te gebruiken
- Aanloop naar je eerste Sprint
College 4
- Verdieping: Vision, Sprint Goal, Roadmap
- Verdieping: Scaling Agile
- Voorbereiding op je examen (Scrum Master of Product Owner)
- Retrospective
Volg ons