Een eerste indruk maak je maar één keer. Dat geldt ook zeker voor telefonistes en/of receptionistes. Je vormt een belangrijke schakel tussen de klanten en medewerkers van de organisatie waar je werkt of gaat werken.
Als telefoniste bedien je de telefooncentrale en ontvang je bezoekers. In veel gevallen ben je zelfs het eerste aanspreekpunt. Het vak van telefoniste is afwisselend en leuk. Ambieer jij een zo’n leuke functie of werk je juist al een aantal jaren als telefoniste maar wil je nog beter worden in je functie?
Volg dan een opleiding telefoniste of receptioniste. Oriënteer je op deze pagina en vraag bij interesse een brochure aan.
Je gedrag aan de telefoon is soms bepalend ofdat je nieuwe zaken en contacten binnenhaalt of verliest. Want zeg nu eerlijk, als iemand geen interesse voor je heeft, brutaal, onbeschoft is of onduidelijk spreekt, heb jij dan nog veel zin om verder te gaan met deze persoon of bedrijf? Lees ook de richtlijnen voor een goede telefoonetiquette.
Alle Telefoniste cursussen
Opleidingen worden aangeboden in samenwerking met Springest
De telefoniste/receptioniste als visitekaartje van de organisatie
De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee...
Bekijk cursusTelefoniste-receptioniste
Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste...
Bekijk cursusLSSO Receptioniste/Telefoniste Opleiding
Wat biedt de LSSO Receptioniste/Telefoniste opleiding? Als receptioniste/telefoniste bent je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je communiceert...
Prijs: €1.090,00
Bekijk cursusOpleiding Receptioniste / Telefoniste
Wat biedt de Receptioniste/Telefoniste opleiding? Als Receptioniste / Telefoniste ben je het eerste aanspreekpunt achter de receptie of balie...
Prijs: €1.550,00
Bekijk cursusRECEPTIEMEDEWERKER / TELEFONISTE / RECEPTIE
Algemene informatie: De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie....
Prijs: €299,00
Bekijk cursusKlantvriendelijk telefoneren – klantgericht telefoneren – Hospitality aan de telefoon – telefoniste en receptioniste training
Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot...
Deze cursus wordt beoordeeld met een 9.7
Prijs: €150,00
Bekijk cursusTelefoniste-receptioniste
Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste...
Prijs: €359,00
Bekijk cursusTelefoniste/receptioniste
Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie...
Prijs: €1.380,00
Bekijk cursusTelefoniste/receptioniste
Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie...
Prijs: €1.380,00
Bekijk cursusTelefoniste / Receptie / Baliemedewerker
Telefoniste/Receptioniste | Klassikaal | STAP-budget | Startgarantie Telefoniste/Receptioniste Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw...
Deze cursus wordt beoordeeld met een 8.2
Prijs: €1.290,00
Bekijk cursusDe telefoniste/receptioniste als visitekaartje van de organisatie
De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee...
Deze cursus wordt beoordeeld met een 8.5
Prijs: €475,00
Bekijk cursusTelefoniste/receptioniste
Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie...
Recente reacties op artikelen