Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact
Deze cursus wordt beoordeeld met een 10.0
Prijs: €583,00
Gratis brochure aanvragenOpleidingen worden aangeboden in samenwerking met Springest
Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen, schakelen tussen online kanalen.
Wat is het doel van deze training?
U leert professioneel en efficiënt klantgesprekken voeren via online kanalen als chat, WhatsApp, Facebook, Twitter en e-mail, zodat de kwaliteit en het resultaat van uw gesprekken verbetert. En een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.
Wat is het resultaat?
In deze training leert u o.a.:
- Hoe u een online klantgesprek goed voorbereidt en wat een goede voorbereiding u oplevert
- Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek
- Een online-gesprek gestructureerd opbouwen volgens een gespreksstructuur
- Wat de online-etiquette zijn en hoe u deze op de juiste manier toepast
- Hoe actief en doelgericht online te ‘luisteren’ en beantwoorden
- Klant- en servicegericht woordgebruik te hanteren
- Hoe je een goede sfeer kunt creëren door spiegelgedrag
- De juiste vragen stellen op het juiste moment
- Omgaan met verschillende klanttypen
- Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
- Schakelen tussen verschillen tussen de verschillende online-media
Voor wie?
De training Online Klantcontact is bestemd voor iedere medewerker die zich bezighoudt met online klantcontact/online communicatie met klanten. Denk hierbij onder andere aan medewerkers klantenservice, binnendienst medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de communicatie via online kanalen als chat, WhatsApp, e-mail, Facebook en Twitter.
Data op aanvraag
Recente reacties op artikelen