Vacature: Management Ondersteuner bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Wil jij een bijdrage leveren aan veilige zorg? Kom werken bij Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd.
Bij de afdeling Facilitaire Management Ondersteuning zoeken we een nieuwe collega. Het gaat om een functie als Management Ondersteuner (0,5 fte).
Wat ga je doen?
De MO capaciteit voor de manager van de afdeling R&O (Risicodetectie en Ontwikkeling) wordt uitgebreid met 0,5 fte (18 uur per week, verdeeld over 3 dagen, in overleg op dinsdag tot en met vrijdag), een belangrijk deel van de taken heeft betrekking op het agendabeheer van twee bijzonder hoogleraren.
Als managementondersteuner verricht je organisatorische, secretariële en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van twee hoogleraren binnen de IGJ. Een belangrijk onderdeel van de functie is het complexe agendabeheer. Je bewaakt de voortgang en afdoening van afspraken en besluiten. Ook leg je werkdossiers aan en kun je (management)overzichten genereren. Je neemt deel aan het FMO werkoverleg en je notuleert dit overleg bij toerbeurt.
De managementondersteuners binnen de IGJ werken in een poule en worden vanuit deze poule te werk gezet bij teamleiders, afdelingshoofden of in dit geval bij de twee hoogleraren.
Wie ben jij?
- Je hebt een onafhankelijke blik en je hebt zin om met overtuiging en drive te gaan
werken aan het doel van de IGJ: behoud en verbetering van de goede Nederlandse zorg-
en hulpverlening. Daarbij handel je naar ons motto: duidelijk, onafhankelijk en eerlijk. - Je beschikt minimaal over mbo werk- en denkniveau bij voorkeur aangevuld met een secretariële opleiding;
- Je hebt een aantal jaar ervaring als managementondersteuner, PA of secretaresse.
- Voldoende beheersing van de Windows gestuurde MS-Office programma’s, zoals Excel, Word en Powerpoint en van de standaard kantoorapplicaties en systemen die gehanteerd worden voor de interne bedrijfsvoering.
- In verband met de huidige Corona crisis, werken we vanuit huis en kun je goed omgaan met Skype en Webex;
- Je hebt een proactieve werkhouding, anticipeert en signaleert.
- Je kunt goed plannen en organiseren, houdt overzicht en bent flexibel inzetbaar.
- Je beschikt je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.
Arbeidsvoorwaarden
- Salarisniveau: schaal 6
- Maandsalaris: Min €2.224 – Max. €2.891 (bruto)
- Dienstverband: Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
- Contractduur: 1 jaar
- Minimaal aantal uren per week: 18
- Maximaal aantal uren per week: 18
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.
De eerste ronde selectiegesprekken vindt plaats op donderdag 14 oktober.
Omdat je in deze functie met vertrouwelijke informatie werkt, vragen we tijdens de sollicitatieprocedure om referenties en heb je om in dienst te treden een Verklaring Omtrent het Gedrag nodig.
Solliciteren
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd nodigt je uit op hun site te solliciteren. Bekijk de vacature op de website van de inspectie. Je kunt nog reageren tot 4 oktober 2021.
Via deze link verlaat je deze site ga je direct naar het sollicitatieformulier.
Volg ons