Verminder verstoringen door collega’s. Stel een aanspreekpunt in!

Dit vind je misschien ook leuk...

6 reacties

  1. Angelique schreef:

    Een goede oplossing die tegelijk ook klantvriendelijk is. Zo weet iedereen waar hij of zij aan toe is!

  2. Monique schreef:

    Ik vind dit juist niet klantvriendelijk. Het moet eerder gezocht worden in het team van secretaresses vind ik. Spreek zelf iets af, zonder bordjes. Afspreken wie die dag/op dat moment reageert. Je laat je dan niet uit je concentratie halen. Het moet soepel lopen zonder dat je klanten (want dat zijn je collega’s feitelijk) hier geen last van hebben.

  3. Renée Niessen schreef:

    @Monique; het is inderdaad goed dat je met je collega’s afspreekt wie die dag reageert op vragen. Het is echter wel handig als de collega’s die binnenkomen ook weten wie er beschikbaar is voor vragen, zodat ze de anderen niet hoeven te storen. Bij ons op de afdeling (open office) werken zowel de secretaresses als de staf met een aanspreekpunt en dat vindt iedereen fijn. Het is door gebruik van de bordjes voor iedereen duidelijk bij wie je terecht kan met vragen.

  4. Anuschka Verdonck schreef:

    Weet iemand of deze bordjes nog te krijgen zijn? Of misschien iets vergelijkbaars?

  5. Anuschka schreef:

    Weet iemand of deze bordjes nog te krijgen zijn? Of misschien iets vergelijkbaars?

  6. Renée Niessen schreef:

    Beste Anuschka,
    Ik ben gestopt met de verkoop van de bordjes omdat het te veel tijd kostte om ze te versturen. Wegens succes gestopt zou je kunnen zeggen :-). Ik kan ze nog wel leveren als je heel graag wilt. Kan je me een PB sturen naar renee@rcnadvies.nl? Daarbij aangeven hoeveel je wilt hebben? In een set zitten 4 bordjes, niet-storen, alleen storen indien belangrijk, vragen welkom en aanspreekpunt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.