Verminder verstoringen door collega’s. Stel een aanspreekpunt in!

Dit vind je misschien ook leuk...

3 reacties

  1. Angelique schreef:

    Een goede oplossing die tegelijk ook klantvriendelijk is. Zo weet iedereen waar hij of zij aan toe is!

  2. Monique schreef:

    Ik vind dit juist niet klantvriendelijk. Het moet eerder gezocht worden in het team van secretaresses vind ik. Spreek zelf iets af, zonder bordjes. Afspreken wie die dag/op dat moment reageert. Je laat je dan niet uit je concentratie halen. Het moet soepel lopen zonder dat je klanten (want dat zijn je collega’s feitelijk) hier geen last van hebben.

  3. Renée Niessen schreef:

    @Monique; het is inderdaad goed dat je met je collega’s afspreekt wie die dag reageert op vragen. Het is echter wel handig als de collega’s die binnenkomen ook weten wie er beschikbaar is voor vragen, zodat ze de anderen niet hoeven te storen. Bij ons op de afdeling (open office) werken zowel de secretaresses als de staf met een aanspreekpunt en dat vindt iedereen fijn. Het is door gebruik van de bordjes voor iedereen duidelijk bij wie je terecht kan met vragen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.