Werken met taken in Outlook

Dit vind je misschien ook leuk...

7 reacties

  1. Irene schreef:

    Bedankt voor de fijne updates. Zo handig, vooral als je er even ‘uit’bent. Top!

  2. Bianca van de Korput schreef:

    Op ons secretariaat werken we al een hele tijd met taken. We kunnen echt niet meer zonder. Al ons werk hebben we georganiseerd in taken. Nu heb ik gehoord dat de taken in de nieuwe versie van Outlook er straks niet meer zijn in deze vorm. To Do ziet er erg mooi uit, maar ik mis de functionaliteiten zoals het toevoegen van meerder mailtjes aan een taak. Zijn er tips of mensen die hier ook last van hebben?

  3. Joyce Dunnewold schreef:

    Hoi Bianca,

    Er gaat inderdaad wel het een en ander veranderen en dat gaat zeker nadelen met zich mee brengen. Toch denk ik dat dat nog niet op korte termijn speelt, dat je nog wel een jaar verder kunt zoals je nu werkt. Tegen die tijd zijn er wellicht oplossingen gekomen voor o.a. het nadeel dat jij mist. Dus hoewel ik zéker voorstander ben van het anticiperen op wat er gaat wijzigen, zou ik het in dit geval gewoon even afwachten. Even kijken wat Microsoft hier precies mee gaat doen.

    Groetjes,
    Joyce Dunnewold
    Haal meer uit Microsoft

  4. Bianca van de Korput schreef:

    Heel erg bedankt voor je reactie! We wachten het af.

  5. Els den Braber schreef:

    Dag Bianca en Joyce,
    Wij missen ook het toevoegen van meerdere mailtjes aan To Do. Zijn naarstig op zoek naar een oplossing. Dus wie ons kan helpen……

    Groet,
    Els

  6. Joyce Dunnewold schreef:

    Hoi Els,

    Er is veel mogelijk hoor, maar e.e.a. ligt ook aan de verdere manier van werken. Ik geef geen gratis advies meer (tijd-technisch niet meer te doen), maar in een training kan ik jullie zeker adviseren.

    Groetjes,
    Joyce

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.