De voorzitter praat
Wat moet je doen als de voorzitter de meeste informatie over de vergaderpunten heeft en dus teveel praat?
Wat moet je doen als de voorzitter de meeste informatie over de vergaderpunten heeft en dus teveel praat?
Je hoopt op opslag, maar het is de vervelende collega die ermee naar huis gaat. Je klopt aan de lopende band overuren, maar het lievelingetje gaat met alle pluimen lopen. Jaloezie op de werkvloer kom je in elk bedrijf tegen
Vrouwelijke charme kan een belangrijke bijdrage leveren tot een succesvolle onderhandeling. Dat is de conclusie van onderzoek van wetenschappers aan de Haas School of Business van de University of California.
Of je nu je eigen zaak wil opstarten, recent bent afgestudeerd of werkloos bent: wanneer je voor een nieuwe start staat, bots je steeds op een aantal obstakels. Deze drie vaak voorkomende angsten staan zelfs ronduit in de weg van je gedroomde carrière
Kantoorpolitiek is belangrijker dan ooit in dit tijdperk van het nieuwe werken waar contact met collega’s lang niet altijd vanzelfsprekend is.
Bereik jij deze week een doel van betekenis? Of ben je vijf dagen actief maar niet effectief? Er is een verschil tussen productief en effectief werken. Zo werk je effectief richting je dromen!
Op kantoor worden veel privézaken besproken, maar drie kwart van de werknemers zit niet op persoonlijke verhalen van collega’s te wachten.
CloudOn maakt Microsoft Office beschikbaar op de iPad en linkt het aan bijvoorbeeld Dropbox of een Google-account.
De winnaars zijn bekend!
Werken achter een bureau én bewegen tegelijk. Het nieuwe kantoormeubel de Oxidesk maakt dit vanaf nu mogelijk. Het is een bureau waaraan de gebruiker tijdens het werken een beweging met de benen maakt.
Volg ons